Idag...

... Har jag tränat i 5 timmar! Åhhh, vad jag är slut!!! Sitter och ser på Robinsson 2009. Jag såg precis när Jarmo föll, det var jätteläskigt! Blod och.... åhh! Jaja, det fixade ju sig till slut:)
Anna: Men hur mår du nu då Jarmo?
Jarmo: Jag mår SKITBRA!!!xD
Haha, han har just fått fingret ur led, behövt sy i läppen och värsta såret i pannan och så säger han att det är skitbraxD! Haha!
Har ju som sagt tränat supermycket idag, jag ska träna nästan lika mycket imorgon. Jag ska dessutom på kalas imorgon så vi får se hur det blir. Snart SOMMARLOV dessutom!!! hur många veckor? 3?
Nu ska jag fortsätta att se Robinsson, vem åker ut? Nina eller Erik?:O
Imorgon kommer Sandra, älskilngen, hem!:)

Kommentarer♥
Postat av: Elsa

Haha, du stavade älsklingen fel xD

Du stavade älskilngen. <3

2009-05-24 @ 09:12:45
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0