Kläderna från idag


Den blåa flaskan: Nagellackborttagningsmedel(Eller nåt sånt;)) - Cubus
Två nagellack(Syns bara
 som två streck på jeansen) - Cubus, ljusrosa, genomskinligt
Blåa jeans - Stadium
Två linnen: Turkos, vitt - H&M
Två blusar - H&M

Det blev ganska mycket, men ändå inte så jättedyrt:) Fast det var massa saker vi glömde köpa men jag ska ju på stan till veckan också, så jag får leta då.

Igår så åt jag lite chips och när jag öppnade påsen fick jag se de här BAMSINGARNA:
 Min hand = 15.5 cm
Då kan ni räkna ut ungefär hur lång chipsen var;)
Ska sortera lite tvätt nu-.-
/Sanna

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0