Monopol i 2 timmar

Hejsan=) Kom nyss hem från Emme, jag följde henne hem efter hon hade varit här:) Vi satt och spelade monopol i typ 2 timmar, men det var kul och vi skulle hela tiden samla på olika valörer på sedlarnaxD I början var det 50-lappar som gällde. Sen i slutet var det 200-lappar för min del;) Jag fick ALLA 200-lappar...MOHAHAHAHAxD Men vi vet inte riktigt vem som vann när jag skulle fara var det ju lite bråttom med att ränka ihop, och ingen av oss är kanske bäst på matte..... Iallafall inte på loven;) Så jag tror att någon ränknade fel(Tror att det var jag) så vi bestämde att båda VANN. Rättvist måste jag säga... Träning ikväll, det blir väl nästsista innan graderingen skulle jag tro. Det blev inga bilder från idag, men jag menar hur roligt är det att ha flera bilder på ett par monopolspelande ungar som skrattar högt och har roligtxD
Nää, nu skojar jag med er;) Har helt enkelt inte tagit nåra bilder, dåååååligt Sanna! Jag måste skärpa mig...
Frukten nu, sen träningskläderna på. Ska föressten äta grillat sen(Guuud vad jag äter grillat;)) vi får se om det blir några fler inlägg idag.

Kommentarer♥
Postat av: Elsa!

Ska du kalla dig dålig på matte SAnna??

Du e ju typ bäst i klassen! <3

2009-05-22 @ 16:22:02
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0