Ny design!

Hejhej! Som ni kanske har sett så har jag en ny design! Tack så jättemycket till Sara som hjälpte mig med den! Komentera gärna vad ni tycker!=)

Har just kommit hem från träningen. Var lite loj först ,men sen fick jag dextro av Fennfer så då gick det som på räls. Jag lägger in bilden på kockmössan nu och hoppas att det fungerar...

Cool va?=) Nu kan jag baka med en snygg mössa på huvudet...xD
Skriver mer sen...=)
Kramar

Kommentarer♥
Postat av: Elsa

nice design :)

Vad heter bloggen till hon som har gjort designen??

2009-05-07 @ 19:06:31
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0