Nya gummistövlar


Ganska fräcka eller? Jag sökte på 'gummistövlar' på Google(Jag skulle se om jag hittade några fina stövlar till mig) och jag fick fram dehär! Jag personligen tycker dehär verkar ganska fräcka! Inget som jag kanske skulle ha på mig, men om någon hade sagt att jag skulle få dem gratis så skulle jag inte ha något emot det;) Sandra: - Gratis är gott! Ja Sandra, Gratis ÄR gott!xD
Jag ska ju som sagt köpa nya gummistövlar, men jag vet inte vad jag vill ha. Eller, något lite fräckt, färgglatt mönster skulle jag vilja ha, men jag har ingen aning om vilka. Några som jag skulle vilja ha, men troligen aldrig får:/:
 Jag diggar mönstret=)
 Åhhh, JÄTTEHÄFTIGA!! Vill HAAAA!!!
 Lite 60-tals look?=)
Mönstret=COOLT!

Ja det var väl allt. Om jag kommer på något mer att skriva om ska jag genast informera er;)
Kramar


Kommentarer♥
Postat av: Sandra (:

ja,jag är ju ett geni 8)



skoja bara :)

2009-05-06 @ 20:43:45
URL: http://sandrahi.blogg.se/
Postat av: Sandra (:

jag säger det ju,jag är ett geni 8)



skoja bara :]

2009-05-06 @ 20:44:51
URL: http://sandrahi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0