Nytt

Heeeej! Som ni kan se har jag ändrat lite på bloggen. Jag vet att headern inte är så bra och att den förra kanske var snäppet bättre, men jag tröttnade lite på den så jag gjorde något nytt;) Bakgrunden är också ny:)
Jag gjorde inte headern i Paint(Skiiitprogram) utan på Fotoflexer.com ett bildbehandligngsprogram som är lätt att förstå. Det är ju gratis ocksåxD Tyvärr på engelska men det är ganska lätt att förstå ändå om man kan lite grann. Det är bättre än Paint iallafall.......
Ni kanske ser att jag har fixat en liten signatur längst ned i alla inlägg nu. Hoppas ni gillar designen nu och fortsätter att läsa bloggen!=)
(Fanny, ska fixa det där med Bloglovin')


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0