Roliga prylar:)

Hej! Fjärde inlägget för idag men;) Brukar vara inne på Foki's blogg då och då, och jag undrar hela tiden hur hon kan hitta alla roliga bilder och så. Så jag sökte på Google och då kom de upp en hemsida med jätte rolia prylar. Kolla:
Bakelser? Nää, läppglans^^
 Läppglans det här också;) (Emme kanske är nöjd nu?=))
Det här är plåster som ser ut som muffins.
En väska som ser ut som en chokladkaka!
Sandra vill du ha?^^ Det är en choklad pizza!
Källa: www.roligaprylar.se

Kommentarer♥
Postat av: Virus

Tjena



Härligt med alla bilder och andra roliga saker på din blogg.

Fick ett tips i afton kolla in en bloggare vid namn Sara Marklunds.

Hon är duktig på bilder

2009-05-19 @ 22:04:47
Postat av: Sandra

mmmmmmmmm.....gooooooooott

2009-05-25 @ 18:40:58
URL: http://sandrahi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0