Sara M

Morsning! Solen skiner idag också, typ 18+ i solen... Hoppas det håller sig... hela sommarenxD Haha, nej men det är ju inte så troligt eller vad säger ni?;) Fick tips av pappa i morse om en bloggare som heter Sara Marklund. Hon tog väldigt fina bilder sa han. Så jag gick in på hennes blogg(Sökte på Sara Marklund på Google) och det var ingen underdrift! Jag tycker hennes bilder var jättecoola, kanske bara är jag som tycker det men... Jag känner henne inte!
Ska gå och fixa frissan nu gullungar:)


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0