Snygga linnen från Avanna

Hello everybody!;) Det är en fin dag idag och Emme kommer väl närsomhelst:) Ska väl säkert hoppa studsmatta, lediga från skolan ni vet(Eller ni kanske inte visste, men okejxD).
Tänkte bara skriva lite om några skitsnygga linnen från Avannas bloggshop. De är jättesnygga och jag skulle gärna vela ha ett, men tyvärr kan jag inte:(((
Men jaja, jag kan ju leva med det;) Fast hon gör inte bara linnen, men jag tycker att de är snyggast! Speciellt det här:
 Bara ett av mång snygga linnen:)
Jag har skrivit det här själv, alltså utan att något har sagt att jag ska göra reklam för det.
Det var väl det;) Skriver mer sen, kanske, kanske kommer det bilder!

Kommentarer♥
Postat av: Avanna

tack så hemskt mycket för denna reklam!

det värmer! massa kram!

2009-05-21 @ 09:48:55
URL: http://avanna.blogg.se/
Postat av: Elsa!

Det var ju så fint väder i morse och nu REGN :(

2009-05-21 @ 11:15:32
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0