^.^

okej, stan igen... Denna gång med pappa, han skulle köpa något och då passade jag på att köpa en kjol på åhlens för 199:- NAJS! Aja, men jag orkar inte bild nu, senare kanske inte ens säkert att jag behåller den...:/
 Vi åt på bröllopet i sommras<3
Jag är superdupermegahungrig blir tacos idag♥

Imorrn bär det av på tävling, så inte så mycket till bloggning imorrn eller på söndag. kanske att jag hinner med nått inlägg imorrn:)

Shit, jag har inte packat....... Sanna ska göra senare

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0