Föredrag om.....

Idag är det till att göra staaaaaaan!:) Jag skulle tydligen ta med kameran också, bilderbilderbilder:]

Jag har kommit på världens idé till föredraget på SO:n!!!!!!:D Jag ska hålla föredrag om julen!:)<3<3<3<3<<3

hihii:]
Asså jag tyckte idéen var världs bäst.....;]
 Sanna kan komma på med en och annan ljus idéx)

Jag har bytt datamusikon (jag vet inte vad det heter, men jag hoppas ni fattar;)) på datorn:) Nu har jag en dinosaurie istället för en tråkig pil.

bilder när jag kommer hem som sagt. Nu ska jag göra mig klar,,


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0