I have BORING...

....fast jag ska göra läxan efter dethär:/

vilken stil hardu? 

tönt

Jag har blivit instängd på toaletten ( )

Jag har blivit dissad (x)

Jag har glasögon (/) egentligen, men har linser;)

Jag har byxorna över naveln ( )

Jag har blivit kallad tönt (/) på skoj:] (Tror jagxD)

Jag har bra betyg (/) Har inte betyg än, men aa...;)   

Jag har/har haft tandställning ( )   

Jag tänker inte mycket på mitt utseende ( )

Jag har mindre än 2 kompisar ( )

Jag har blivit mobbad på ett eller annat sätt ()

Jag tycker schack är roligt (/ )

 

totalt: 3


fjortis 

Mitt utseende är mitt liv (/)

Jag använder "brunkräm"/brun utan sol året om ( )

Folk har kallat mig korkad (x) (På skoj då?;))

Folk har kallat mig fjortis (x)

Jag lyssnar på remixade babyröster (/) inte så ofta???:O

Jag är blond ()

Jag tycker att jag är snygg (/)

Jag festar varje helg ( )

Jag röker ( )

Ifall jag tycker att någon är ful, säger jag det högt, helst så att personen hör ( )

 
totalt: 3,5


emo-kid

 

Jag lyssnar på emo ()

Jag är piercad ( )

Jag har svart hår (/ )

Mina block i skolan är nerkladdade med låttexter/dikter ()

Jag gråter ofta ( )

Jag skär mig/har skärt mig ( )

Jag vet vad sXe står för ( )

Jag har snelugg (x)

Jag spelar i ett band ( )

Jag använder kajal/eyeliner (x)

Jag har blivit kallad emo ( )

 

totalt: 2,5


brat 

Nästan alla mina kläder är märkeskläder ( )

Jag använder mycket hårgelé/wax ( )

Jag tar aldrig bussen (/)

Mamma betalar (/)

Jag åker utomlands varje år ()

Jag spelar golf ( )

Jag har blivit kallad snobb/brat ( )

Jag har blivit kallad korkad (/)

Jag posar på mitt klassfoto ()

Jag är solbränd året om ( )

Jag äter på restaurang varje vecka ()

 

totalt: 1,5


ghetto-kid 

Jag använder keps varje dag ( )

Jag använder stora munktröjor ()

Jag har häng ( )

Jag har ett kompisgäng som jag hänger med varje kväll, gärna bakom spritaffären( )

Jag använder ord som "din mamma", "mannen" och "yo" (/) Hahaha "yo" ofcxD

Jag hälsar på mina polare med en dunk i ryggen ( )

Jag lyssnar på hip-hop ( )

Jag har slagit ner någon ( )  

Jag har hamnat i bråk med polisen ( )

Jag hamnar ofta i bråk ( )

Jag skolkar ofta ( )

 

Totalt:  0,5


datanörd

 

Jag använder uttryck som lol, n00b, rofl, ffs och omfg (/)   

Jag skriver cya istället för see you (x)

Jag spelar WoW ( )

Jag spelar något annat spel online ( )

Jag skriver lol, brb och omg IRL (/)

Jag är inne på datorn varje dag (x)  

Jag är i level 60 eller mer på WoW ( )

Jag vet vad roflmao betyder (  )

Jag är nästan aldrig ute (/ ) 

Jag har mörka ringar under ögonen ( )

 

Totalt: 3,5

partille-johnny


Du har två till 12 snoddar på varje ben ( )

Ditt hår består för det mesta av wax ( )

Du äger en bandana ()

Du äger ett par Shutter Shades som har färgen rosa, grön eller vit ( )

Du lånar din syrras snoddar ( )

Du plattar håret på morgonen ()

Ditt hår står rakt upp ( )

Folk kollar först på ditt hår och sedan dina ben när du går på stan ( )

Ditt bdb namn slutar på boooiii eller liknande ( )

Du blandar oftast två till tre olika sorters wax på morgonen ( )


Totalt: 0,0

Hahaha jag blev...... Fjortis och datanördxD
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA:]

spanskaläxan,, boooooring....


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0