Rädda de goda pralinerna!

Gå in på www.raddajulen.nu och rösta på vilken pralin ur aladdinasken som ska bort!!!! Ta bort romrussin eller likörtryffel, snälla....

Ikväll är det träning, hoppas på gymma också!:) Bara 3 dagar kvar tills vi åker och tävlar<3<3<3<3 det är bland det roligaste som finns,!
 OHYEEEEES:]


Kommentarer♥
Postat av: Amanda

Hej!

Jag har precis skrivit ett inlägg som handlar om super häftiga pappers skor! Har en fråga om du skulle ha tålamodet att orka göra ett par sådanna skor som på bilderna?

Svara gärna, om du vill såklart:)

Kram!

/Amanda

2009-11-17 @ 17:23:12
URL: http://metrobloggen.se/brunnetmandaa

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0