Sanna = SmartxD

DEN FÖRSTA RIKTIGA SNÖN???:O

Det snöar ute!:D Inte bara lite, utan supermkt! Hihi, jag är sugen på snowboard^^. Ska på badhuset idag med Fanny och del av familjen, men jag är inte superpepp på bada, men lite iaf^^ Kanske det är för att jag och Elin och Fanny, var uppe och pratade jättelänge igår?:)

En sak som hände:
Elin: Ska jag slå av min mobil eller inte?
Hon slår iaf av sin mobil, men säger sen:
Elin: asså nu stängde jag av min mobil, jag brukar ju bara göra det...
Sanna: PÅ TORSDAGAR!xD

Hahahahaha, Sanna är smartx)
Jag ska snart äta, men lite bilder innan:
Hann inte för det lagga ÅHHHHHH!:@

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0