Stick with this?:O

Hej! Asså jag har ju länge funderat på en ny blogg, bara för att saniiz.blogg.se är lite svårt blogg namn.....

Tycker ni att det skulle bli lättare med en ny blogg, eller en ny?

Om jag gör en ny blogg så kommer denna vara kvar, men jag kommer isåfall att sluta blogga här och bbara blogga på den andra:]

Vi har fortfarande ingen låt till julfesten:'( Det fanns tydligen inga 'tab' som var bra....:( Enligt pontus alltså:(


Kommentarer♥
Postat av: Elsa

Nej... ha kvar din blogg!!! (L)

2009-11-09 @ 20:02:18
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0