07.27

Klockan är 07.27 och jag orkar typ ingenting är heeeelt död....-.-

Jag hade ju träning igår, gick BAJS! Aja, man kan väl inte få allt?;) Var helt slut på träningen spaghettilegs... Fast jag hade ju varit helt speedat på skolan vet inte vf?;) Är typ alltid det på mångdagar.

Idag är det träning igen, PEPP not. Asså är inte alls peppad vet inte vad som är fel? Slarvat med skönhetssömnen kanske=)? Haha, glömde mina cupcakes hos Emme igår men orka inte bry....;) (Fast egentligen orkar jag men... ehh.... asså.... whatever;)) och stryk det där sistax)

<3 BÄST!♥


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0