Citat till headerxD

Ska previs lägga in min nya header, blev ganska nöjd faktiskt! Kommer se lite lagg ut tills jag ändrat färger och så, men aja;) Hade lite förslag på vad som skulle stå på headern, här kommer några:

Cum grano salis - med en nypa salt
Ex animo - Från hjärtat
In nuce - i ett nötskal
Multum in parvo - mycket i lite
Carpe Diem - Fånga dagen
(Om ni uundrar vad det är för språk så är det latin och om ni undrar vf jag hade det som förslag så är det för att jag hittade en hemsida med massa sånt på latin^^ Fast ingen bryr sig ändå men...;))
Nobody can be down with a ballon - Ingen kan vara ledsen med en ballong
To the uneducated, an A is just three sticks - För den outbildade, ett A är bara tre pinnar
(Nalle puh ÄG!)

Det var alla ni får se vilken jag tog sen^^

Kommentarer♥
Postat av: Inez

Haha, vilka roliga ^^



Föresten, jag är en av finalisterna i Veckans blogg hos Anne från annelicious. Skulle vara jättesnällt om du ville rösta på mig! <3

Länk till det inlägget:

http://memorytokingofpop.blogg.se/2009/october/center-veckans-blogg-center-1.html#comment

2009-10-14 @ 20:00:10
URL: http://zeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0