Design

Hatar mitt skithår ibland:S


Hejsan!:D Satt uppe lite igårkväll och jobbade på en design!!!:O:O:O Jag fattar inte att jag gjorde det men så är det^^  Haha, undrar hur det kommer att gå mmed tanke på att jag aldrig har gjort det förr;) Dessutom suger jag på det men men.... Snart är det skola men innan vill jag hinna jobba vidare på designen^^


Arkivbild idag


Kommentarer♥
Postat av: Anonym

KOLLA DET SENASTE SKVALLRET PÅ SVERIGES STÖRSTA SKVALLER BLOGG! tex Kenzas "hemliga" pojkvän, som iof inte är hemlig nu längre! KOLLA IN OCH FÖLJ MIG VAR DAG PÅ: www.fuckwithyou.blogg.se

Finns även på blogglovin!

2009-10-02 @ 08:24:19

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0