Snart klar!!!!:D

Hann med ett litet inlägg ändå...;)

Är snart sklar för att fara, ska sminka mig och packa det sista bara^^ Fast det är läääänge kvar innan vi ska fara, men ändå. Längtar längtarlängtar!!!!!! Fast jag gillar typ inte att flyga, känns som att planet ska störta hela tiden eller att det är nån terrorist som bomar det men det händer typ aldrig?:O Hehe, och så gillar jag inte när det blir lock för öronen heller, såsåså irriterande:S

tuggummi, du blir min bästa vän!<3<3<3

Men ska göra klart det sista nu, cya on sunday, så lätt blir ni INTE av med mig, hihihi<3<33

yeayxD♥


Kommentarer♥
Postat av: emilia

hahahaha tuggumi?

det är bra sanna=P

2009-10-16 @ 08:57:18
URL: http://smillaskitchen.blogg.se/
Postat av: john

kom tilllbaka för när du for blev jag sjuk HAHAHAHAHA ;)

2009-10-16 @ 10:39:44

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0