Haha, uttråkad eller vad?

1. Vad heter du? Sanna
2. Ett ord på fyra bokstäver: Sant
3. Flicknamn: Sandra<3
4. Pojknamn: Simon
5. Yrke: Sekreterare (Stavning?)
6. Färg: Siris?
7. Klädesplagg: Slitna jeans
8. Mat: Surströmming (Blä!)
9. Sak i badrummet: Såpa kanske?=)
10. Plats/stad: Stockholm, haha
11. En orsak att vara sen: Saaben gick sakta xD
12. Något man skriker: SATAN!
13. Film: Sagan om ringen
14. Något man dricker: Spad???
15. Band: Spice girls
16. Djur: Silkesapa (Asså finns dom eller har jag drömt?)
17. Gatunamn: Sturegatan^^ (Jag skte på google♥)
18. Bil: Saab (Volvo ska det va'!)
19. Sång: Sorry, blame it on me<3


Update: HAHAHAHA märkte att jag har skrivit fel på min header men aja, inten orka bry^^
ballon balloon


Kommentarer♥
Postat av: Hanna

Hehe...

2009-10-15 @ 20:58:34
URL: http://hannanaz.blogg.se/
Postat av: Inez

Haha, kul test xD

Vad händer i helgen då?

2009-10-16 @ 16:06:25
URL: http://zeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0