Jag är inte sjuk!:)

Gjort mig klar och allt, eller nästan ska sminka mig^^ Sen är det skola, åhhh!!! Det är massa redovisningar idag, nrgh.....;( Fast ändå sista dagen så det är skönt, för mig alltså;) Ingen träning idag, ska försöka spara tån och dessutom packa lite...;) Ägd mamma jag blev inte sjuk!!!xD Haha!

Tog lite bilder igår och så målade jag LAGGnaglarna....:S
  HAHAHAxD Det blev helt lagg, för attt min svarta färg hade typ torkat ut....:( Jag måste köpa mera!
Åsså kan ni få en smygtitt på sminkningen jag troligen ska ha på halloweenfesten:
 (Klickbar) Aja, fast myyyycket noggranare och typ en riktig dragkedja om jag får tag i nån...;) Aja, cya next time!


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0