Klarade invägningen

Kom precis hem från invägningen, klarade den med typ 3 kg marginal^^ Så det blir en tidig kväll för jag ska upp tidigt imorrn:S Det betyder en väldigt dålig uppdatering, men jag meddelar hur det har gått efteråt iallafall;)

Har ju varit med Emme idag och då for vi på stan och köpte godis. Då blev det till att köpa en ny hårspray på H&M för 29.50:- :O:O Det var jättebilligt och den är bra också!

Diss!                                      Hiss!

snart är det mat och nu sitter jag och äter morot:)
Ska packa efter maten,

Kommentarer♥
Postat av: Elin

sv: Hihi japp! Vad gör du ikväll då?

2009-10-03 @ 21:39:18
URL: http://ranran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0