Snart drar jag till Emme

Hej:D Snart drar jag till Emme ska bara packa först^^ Hade kul på träningen iaf fast jag har lite ont i händerna...;) Sandra kommer väl också sen, hon ska först till S och handla hihih:)

Till Anonym: Du får jättegärna vara med i veckans blogg men jag behöer bloggadress då;) Får jag den så är du självklart med hihi:D

Men jag måste packa klart nu bild på emme:

Hahaha Emme är söt [och nej hon var inte beredd^^]

Jag tar såklart bilder och visar er senare♥

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0