Språktråk!!! Arghhh!

God morgon, ffast knappast god när det är skola på gång men det är då idrott på morgonen och då blir det genast liiiiiite roligare^^ Fast sen är det ju språktråk idag oxå....-.-

Det blir nog stan imorrn, för vi har ju halvdag imorrn(Igen;)) Känns sååååå skönt!
Jag lägger ut bilder på vad jag kööper, såklart;) Om det blir att köpa ngt, måste ju spara till sthlm!!!<3<3<3<3 längtar till 100000000!

Känner mig typ asful nu när jag inte har något smink, fast whatever, ingen bryr sig förutom jag? (Trorja;))

Asså jag gillar denna bild?:O:O:O:O, den enda bilden av typ 1000 som jag ser något normal ut på...:S


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0