Dagens Outfit^^ och lite om Sandra



T-shirt svart - Only
blåtandrig t-shirt - H&M
Jeans - H&M trorja det var aslängesen jag köpte dem:)



Sandra ville att jag skulle skriva nåt om henne på bloggen, hahahaxD Hon ville att jag skulle göra en sån här "Det-här-visste-ni-inte-om..."
Då kör vi...;P

♥ Hon ÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR choklad^^ (Fast det visste måååångaxD)

♥ Hon har känt mig sen förskolan, men vi började vara med varann i 3:an^^
♥ Hon och jag har haft en blogg tsm;) www.kimbap.blogg.se

♥ Vi går inte i samma klass:'( :'( :'(
♥ Hon går också Taekwodo, men har högra bälte än mig(:

♥ Hon har varit på TVxD (Du kanske inte minns det sandra:*)
♥ Hemma hos henne är det alltid varmt, hahaha;P

Kommer inte på mera saker:) Åsså skulle jag lägga in en bild:
 (Klicka för större bild)

Ja, jag vet att jag tjatar men GLÖM INTE BORT FRÅGESTUNDEN!!!:D


Kommentarer♥
Postat av: I D A

nu har fototävlingen startat du är nummer 2 http://photobyida.blogg.se/2009/september/fototavlingen-borja-rosta.html#comment lyckatill! :) RÖSTARÖSTARÖSTA! :]

2009-09-18 @ 19:24:21
URL: http://photobyida.blogg.se/
Postat av: AMANDA - ♥ Kläder och skoj

okej, blir bio =) haft en bra fredag då? =)

2009-09-19 @ 00:42:29
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: sandra

hallå det var ju amanda?elr? haha

2009-09-19 @ 17:33:36

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0