Dagens vill ha!!!

brrrr, idag är det jättekallt!

Jag kan berätta lite om dagen nu:) Hade bara två lektioner för att jag var på nåt kamratombudssak:D Egentilgen är det träning för mig idag, men jag får inte fara för jag har ont i halsen fortfarande:(:(:( Har nog inte varit på fotbollen på två veckor, minst!!! Men så är det ju taekwondo säsong nu också;)


Åhh, snälla ge mig!!:


Åhh, så snyggt, tycker ni inte?:) Ja, grejerna kostar mycket tillsammans, men ändå;) Man kan ju få drömma...:D


Kommentarer♥
Postat av: EEMELIE

jamen ellehur! :D

vad var det nurå? :D

2009-09-18 @ 16:47:44
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/
Postat av: EEMELIE

ja precis!

haha ja okej :D

2009-09-18 @ 18:33:44
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0