I fight like a girl

Hej! Idag har jag bakat toscakaka med Fanny. Vi gjorde två plåtar, vi ska ju sälja i cafeterian, och hon ska komma tillbaka efter fotbollen:) Det gick ganska bra och stå i cafeterian idag, det var faktiskt riktigt kul!

Imorrn är det en "halv friluftsdag" fast det är inte riktigt en friluftsdag, mer som en sportdag;) Vi fick välja en sport som vi villa köra en halvdag;)
Alterna tiven var fotboll, innebandy, dans, taekwondo och... Äh, vet inte om det var nåt merx) Ni kan ju kanske gissa vad jag tog;)
 hahaxD yeeexD

Asså idag köpte jag ett par jättesnygga byxor av J!!! Jag kan lägga ut bil på dem, kolla!!!:O

Men bilden ger inte byxorna rättvisa!;P (Haha, vet inte hur man säger:P Sorry för obäddad säng...:S)

Snygga don't u think?=)

Tradera nuuuu<3;)

Kommentarer♥
Postat av: Cizzi

tack :D



ja, det känns fräscht :D

2009-09-23 @ 20:44:31
URL: http://loveontherun.blogg.se/
Postat av: Elsa

Det fanns oxå hockey... :D

2009-09-24 @ 14:48:59
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0