Friluftsdag i skogen=NO!NO!NO!

Hejhej alla söta!=)
Idag var det halvfriluftsdag och det söööög! Vi fick typ gå 3 km, och det var uppför hela vägen! Alla klagade typxD Det var dessutom varmt, fast när vi kom in i skogen så började jag frysa lite, men jag fick låna en tröja:)

Idag är det träning yes! Jag längtar faktiskt, jag älskar och träna juh!;) lägger in en bild på söta Elsa och Cissi!=)
<3
och en bild på mig, för då verkar inlägget längre, gahahahax'D

Jag igår. Tänkte bara visa vilka fiiiina tänder jag harxD hehhe


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0