Har som vanligt ingen ursäkt....

Asså jag blir typ sur på mig själv för jag är så dålig på att uppdatera, förmår mig inte ens att starta datorn...-.- vad har hänt?!

Idag var jag på stan för att jag skulle fixa min cykel, laga lyset och sätta dit min efterlängtade korg<3.
Jag fick med mig en grej hem från stan iaf (förutom cykeln då;)):


Jao, jag tror att det kommer att funka bra...xD 30 kronor billigare på Åhlens:)
Jag var med Elsa efteråt och då tog vi lite bilder, ska försöka få tag på åtminstånde några av dem, för vi tog bilderna med Elsas kamera:D
Lägger ut en egobild som jag tog igår också:

Hihi, jag ser jättearg ut:P Tror ni föressten att den skulle passa i svartvitt???:O:O:O

Lägger ut GÅRDAGENS outfit sen.

 


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0