Idag och ett svar

Haha, la masken för ett tag sen bev ganska bra faktiskt! Har ju en till som jag ska lägga nån annan gång;)

Har bara slappat idag, inte gjort något inprincip. Ibland kan det vara skönt att inte göra något alls. Fast jag vill alltid vara igång, vill alltid ha något att göra, vilket ibland inte är så bra...:) Ibland får jag lite för mycket att göra, men aja... Jag får skylla mig självxD

svar till aa:
Var man köper mössan tänkte du?=) Jag köpte den på Lavastore.se för den var slut i svart på nelly.com:(
Där fanns den i mycket fler färger dessutom;)

Måste bara säga att för en gångs skull så har jag bara ätit typ 7 godisar i helgenxD Haha, jag är stolt^^

Kommentarer♥
Postat av: Elin

sv: Har precis kommit hem från IKEA :)

2009-09-26 @ 18:09:49
URL: http://ranran.blogg.se/
Postat av: I D A

tack :)

2009-09-26 @ 19:51:51
URL: http://photobyida.blogg.se/
Postat av: john :)

gör du morgon då :P ahhahaahahhahahah

2009-09-26 @ 20:20:45

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0