Mat, sminkbord och omdömen:D

Asså, Windows movie maker laaaaaagga!!!

Har just ätit mat, kyckling och koreanska snabbnudlar, mmmmmmmums!!!:) Glömde att berätta att jag har fått hem mina omdömen idag!:D Jag tyckte de var riktigt bra.

Ja, just det, idag har jag ju fått hem mitt sminkbord som pappa skulle göra! Jag har lackat det nu, och förhoppningsvis hänger det på väggen inom loppet av några dar;) Jag lovar att ta bilder när det väl är uppsatt:)


Lägger in Dagens Outfit sen också:D
Glöm inte frågestunden, har bara fått två frågor än!!!
PS. Alla som undrar vad de som hittade min mobil fick..... De fick godispåsar!!!xD DS

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0