Roligt bus?

Asså, jag är typ sämst i universum på att uppdatera men det kan inte hjälpas:)

Har ju varit med fanny idag, hon tog några bilder på mig, men jag vill inte visa dem, eller den enda som fanns kvar, jag har raderat de flestax)

vi har inte  gjort så mycket, varit datanördar baraxD Haha, jag ska vara med henne efter maten också, för att vi ska spela fotboll trorja;) Alltså inte med laget utan själva;)

Vi letar en frivillig som vill spela med oss;P

Haha, hittade den här på Egoinas blogg:)



GAHAHAHAxD Kul va?=) Jag lovar alla har sett det men då får ni väl se det igen;)

Kommentarer♥
Postat av: EEMELIE

haha sett det massssor :D

2009-09-20 @ 18:06:16
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0