April,aprilxD

Hej hej!=) Idag är det första april så idag får man luras.Hahah jag lurade P idag att han hade namnsdag(Jag visste inte vem som hade namnsdag, lite ägt jag hade blivit om han hade namnsdag idagxD) Men han gick inte på det:D

 Jag var nyss och fixade till foten(igen:S) Så NU hoppas jag att det blir bättre:D Jag och pappsen åt på stan och det var gott:) Hahah jag pladdrar gaaanska mkt om foten jag vet, men det får ni stå ut med tills vidare;)
Jag ritade nyss denhär teckningen som jag faktiskt blev gaaanska nöjd med. Inte en av mina bästa kanske, men topp tio iaf;) Den föreställer Susan ur Narnia(Om ni inte såg det;)) och nu ska ni inte tro att jag är ett JÄTTEFAN av Narnia, jag menar, man måste ju rita nåt och nu blev det hon=)
(Jag vet! Ögonen är lite snea, men LEV med det!xD)

Jag vet att jag typ bara skriver ett inlägg per dag, jag orkar inte sätta på datorn om den inte redan är på förstås, den är så SEEEEEG! Men jag hoppas att det går bra endå=)
Jag lägger ut Dagens outfit snart(som sagt lägger jag inte ut det så ofta:/)
Kramar
/Saniiz=)

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0