Back in my own home...

Nu har jag ont i huvudet... Igen! Men det är nog säkert röken, som föressten luktade I-L-L-A!!! , så jag hoppas att den går över snart=) När Elsa och Cissi gåt så for vi upp till F och åt noodles!") Lr, jag hade redan ätit;) Iallafall så traskade vi till Elsa efter det. Vi tänkte knacka på utan att de såg oss, men det fungerade inte x). Jag har ätit jättemycket frukt idag, och igår också för den delen, men frukt är GOTT!!!=) Fast godis är GODARE! Hahah jag har lärt mig nått på svenskalektionerna;) Tema för ordet GOD: God, godare, godast!x) Hehe^^
Hade tänkt att chilla lite nu, iallafall tills mamma kommer hem. Då blir det väl mat skulle jag tro=)
  
Åhh, vad jag älskar mirandanallarna!!=) Heheh jag lärde mig namnen på dem för... två dagar sen kanske? Men visst är de  SÖTA???:) Nu ska jag gå och CHILLA! x)
Kramar
/Saniiz

Kommentarer♥
Postat av: anonym

jag vet ju att du fortfarande läser detta..och efter du har skrivit så förstår jag att det är jobbigt för dig.....och nu har du börjat med bloggpremunttion också! om du tar bort den och den där modell bilden så slutar jag skriva sånt här,jag tkr om att läsa din blogg,men det är jobbigt då du gör det överdrivet och tror att du är typ 15

2009-04-08 @ 16:28:07

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0