Bara lite allmänt")

Hallojsan!") Dethär blir det tredje inlägget för dagen men jag får hoppas att ni står ut;)^^
Idag är det ju säsongsstart på Talang 2009..=) Det ska jag se, och jag tror att de flesta av er andra ska det oxå=) Jag kom speciellt ihåg ett år (första gången det var); The Bläckfiskdance!xD hahah det var så kul! De hade typ simfötter och snorkel och så stod de och dansade som.. jag jag vet inte^^ Stackars, stackars dom.. Men, jag antar att de tyckte det var talang:O^^

Jag tittade på google och så kom denhär söta tunikan upp!=) Jag är typ en tunika/klänning-med-tights-tjej men jag använder typ ALDRIG det;) Men det är typ för att jag inte har så mkt tunikor och klänningar<:/ Joo, sån är jag, jag vill ha och ha sånt som jag inte har^^ hahah men jag tror att det är många som är så(?) Lr...xD
Sen så är jag FÖR trenchcoat men har tyvärr ingen (de är ju så HIMLANSCH dyra:S) men jag gillar dem VERKLIGEN=) Fast... jag skulle nog inte passa i en;) och att det ser AASkonstigt ut när man cyklar med hjälm och allt (har en svart 'skatehjälm') är ju en annan sak=) Här är en från H&M som jag tkr är ganska snygg.
Är som sagt väldigt dyra:S (Just denhär kostar 498:- !!!)
Jag pratar på ganska mkt om kläder och skoroch dylikt.. heheh jag GILLAR kläder och skor=) Skulle vilja ha JÄTTEMKT pengar så jag kunde shoppa mkt=) Men så är inte fallet^^
Nu ska jag inte tråka ut er mera;)
Kramar
/Saniiz=)

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0