HahahahxD

Halloj!=) Jag är hemma från skolan idag, för vår skola har brunnit. Bra lr dåligt? Nja, typ både och. Men det är då BRA att jag får en ledig dag=D Och sen så går vi bara halvdag imorron:)
Nu är Cissi&Elsa och F här, men Elsa och Cissi ska fara snart:( Fast då har jag ju F=) Tummen upp!!!!
Alla är jåttegalna just nu och Elsa cyklar på vår träningscykel!
- Åhh, jag känner mig stark! ^^Hahahah Elsa, gör du det?
Nu ska jag vara ltie pratig/galen mad mina fina vänner=)<3
Kramar(Kommer med bilder sen:*)
/Saniiz

Kommentarer♥
Postat av: Z A N D R A

sv: haha, va, du skojar? har den brunnit? det är ju typ allas önskan, haha x)



jag gör inte mkt, musik å kommentarer ;D

2009-04-08 @ 12:58:06
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0