Ny väska

Hejhej! Jag var på stan idag med min pappa=) Som vanligt strosade jag bara runt och köpte inget TILLS jag kom till Accent. Där var det rea på väskor så jag tänkte; varför inte? Mamma har ändå velat länge att jag ska köpa en ny väska, för att min andra är för liten. Så då tittade jag runt och tillslut hittade jag en jag och pappa tyckte om. Pappa prövade till och med i affären så det skulle rymmas en pärm däri, och det gjorde det faktiskt=D Så jag och mamma och pappa blev nöjda=))

Jag tycker att den är snygg! |-)
Jag lägger in Dagens outfit imorron=) På vintern har jag typ samma variant av kläder varje dag(några undantag dock;)) så så lägger jag in när jag har lite olika kläderx) Ska på stan på tisdag och köpa vårkläder med mamma, får se vad det blir då? Ja, vem vet...
Ska påskpynta nu:)
Kramar

Kommentarer♥
Postat av: anonym

jasså,nu har du en ny väska också? och ännu inte slutat med detta,detta blir sista kommentaren jag skriver,och det är väl skönt för dig? någa,FORT FARANDE FJORTIZ!!!!!!!!!!!!!!! undrar om du kan ändra dig?

2009-04-10 @ 10:53:03
Postat av: ....

hittade lite tråka och lite roliga inlägg just nu! titta gärna in,jag vet att du har ett hjärta nog att bry dig! :-)



http://greveholmspoket.blogg.se/2009/april/prinssestarta.html <-- roligt inlägg



http://sandrahi.blogg.se/?tmp=20153228 <-- tråkigt inlägg



nåja,ha en bra dag!

2009-04-20 @ 15:35:46

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0