Hiss och diss

Tänkte lägga ut lite Sanna hissar och Sanna dissar. Ja, jag vet jag är typ sen, men bättre sent än aldrig;)


♦Shopping
♦Mina vänner
♦LinserxD
♦Pengaaaaar:P
Lite missbildad skrift men;)
♦Dålig hårdag (Om ni fattar vad jag menar;))
♦Överkokta nudlar:S
♦Sur personal
♦Teknikprylar som inte funkar...

Lite Hiss och Diss från mig;)



föressten...Ska jag ha en till Veckans blogg tävling?:O KOMENTERA!!!♥

Kommentarer♥
Postat av: I D A

hah näe jag vet :] men det var det som var coolt jag har aldrig sett cissi vara "ledsen" eller vad man ska säga och man säger cissi så förklippar man det med en glad person och då tyckte jag att det var ganska kul att ge en utmaning i det dåliga vädret :)

2009-08-23 @ 17:50:42
URL: http://photobyida.blogg.se/
Postat av: ebbaho

hej!

göru:)?

2009-08-23 @ 21:50:30
URL: http://ebbaho.blogg.se/
Postat av: virus

Men halllllååååå.

personal som lagat alla mat har väl sköt sig?

Jag menar under lovet

2009-08-23 @ 22:09:56
Postat av: Jockiboi

Hej hej jag kör igen veckans blogg så ta chansen synas på min blogg bland mina ca 4000 läsare:)

Lägg gärna till mig på bloglovin med om du vill om du inte redan har mig:)sen säg bara till så lägger jag till dig med:)

Kommentera gärna vad du tycker om bloggen i övrigt så jag har en chans ändra om det är nåt ni ogillar.

men säg gärna bra saker med:)

Om du inte vill vara med ha en jätte bra dag:)

2009-08-24 @ 17:39:25
URL: http://jockiboi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0