1 juli

Hallåj!!=) Sorry att jag inte skrev i måndags men vi for till stugan på söndagen istället, vilket jag inte hade ränknat med, men aja;) Men iallafall så fortsätter värmeböljan idag igen. Det har väl varit över 25 grader i minst typ 4 dagar iaf!!!:O Ahh, skönt med RIKTIG sommar;P

Mamma har ringt till några optiker, och på torsdag ska jag troligtvis till nån och prova linser och så. Det ska typ bli jättespännande!!!=) Jao... mera saker... Jo, hur det gick i PSG! Erhhmm... jag kan säga att det gick sämst!!!Eller inte riktigt sämst men dåligt... Imorgon far jag på bröllop, eller förberedning till ett, och jag kommer vara borta heeeeeela helgen. Sakna mig inte för mycket^^) xD

Har inget mer att skriva om.

Kommentarer♥
Postat av: Elsa

När får vi priset??

2009-07-01 @ 12:17:42
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0