Bilder från idag:)

Hej! Här kommer bilderna från idag!=)
   mina fiiina naglarxD not!=)
Elsas jättefina naglar!=) Inpirerad av Foki?=)
Fanny. Elsa. Sandra. Emme.♥ Fin? Ehrm...xD
Elsas foppatoffelmärke=D
Det var alla bilder det:) I slutet hos Elsa blev vi typ lite trötta, vi tappade liksom all ork:S Jaja, sånt händer...
Måste bara berätta om världes tabbe i morsexD: Jag vaknade och så kollade jag på klockan. Jamen nu är klockan 25 i 10 så då stiger jag upp, tänkte jag då. Sen visade sig att klockan egentligen var 10 i 7...:$ Så jag är ganska trött... Ingen fotboll för mig idag, det är träning med de äldre. Jag har fortfarande ont i foten så jag försöker fokusera på mitt eget  lags träningar istället. Ska typ fara ut och testjogga lite imorgon, får se hur mycket min skitfot klarar. Åhhh, är så trött på fötterna!!!-.- Aja.

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0