Hallå!=)

Hej!=) I dag är det döhett, tropiskt!!!=) Ingen vind och bara blå himmel, ahhh. Fast ibland kan jag tycka att det blir lite för varmt...-.- Jag har fått frågan om vem som vann veckans blogg. Svaret är att ingen har vunnit än, för det är en röst på ElsaCissi och en röst på Sandra och en röst på Emilia och Agnes. (Jag vet, Cissi och Elsa har ju röstat på sin blogg, men jag bestämde att det bara är en röst, för annars blir det orättvist för Sandra eftersom att hon inte delar blogg med nån...) Så alltså... För att nån ska vinna så måste ni rösta MER!!! Okej?:)
Japp, det var det:)

Igår var det också jättebra väder och jag blev typ brun då!!!=) Haha, jag är nööööjd!;) Ska gå och packa lite, vi ska ju på PSG med laget i helgen:)

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0