mina fiiina byxor;)

Tjollahopp!=) Idag sov jag längre så jag är nog piggare idag;) Lägger in bilder på jeansen nu:
 
Jag blev faktiskt rätt nöjd iallafall:) Nu har jag mina jeanstrekvarts som jag  har velat ha läääänge:)
Snart är det midsommar! Det kommer bli kul!!!=) Fast de säger att det ska regna på fredag, men vi kan säga att de har fel;) Vädergubbarna alltså. Imorgon ska jag typ cykla till stugan, 1 mil! Jag får en mjukglass av mamma för det;) Hehe, något måste man väl göra sig förtjänt av om man cyklar en mil, eller vad säger ni?

Idag ska jag kanske fara till badhuset. Haha, bada är ju kul!x) jao, ska typ ta och ringa, få se om jag får med mmig nån dit;)

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0