olika ämnen...

Hallå hallå!:) Jag är ensam hemma just nu, så jag tänkte passa på och blogga lite;) Idag var ju som sagt sista skoldagen med vanliga lektioner, imorgon och på fredag är det Elevens Val. Fast det är EV på måndag och tisdag också. Jag ska göra en skoltidning tillsammans med många andra. Hur man ska lägga upp det får vi väl veta imorgon. På onsdag nästa vecka ska hela klassen äta på resturang sen slutar vi!!=) Jag ska gå på stan med Elsa och Fanny, jag ska klippa mig då också. Ska bli kuuuul! Nästa torsdag är det friluftsdag, hela skolan ska typ cykla en mil:/ Men sen på fredag är det ju skolavslutning!=) Sommarlov sen då!:) På sommaren flyttar jag till våran sommarstuga, frågan är då om jag kommer blogga under sommaren, ska se om det går nu när ajg har en bärbar;) Fotboll kl. 18.30 ikväll då, jag ska träna. Jag ligger lite efter i träningarna, ska försöka bli bättre på det. Nu ska ska jag prata lite med Fanny!=)

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0