Otur?

Hejsan hoppsan alla fina!:)
Har nyss ätit en jättegod hemmagjord pizza!!!:) Mums!^^ Brukar ni göra hemmagjorda pizzor?
Det är jättegott iallafall! Iallafall mammas:) På onsdag är det resturang med klassen för min del, jag ska äta grillbifftallrik, jag har då inte ätitdet förr så jag hoppas att det blir gott. Efter det ska jag Elsa och Fanny gå på stan!!! Jippie! Jag gillar att gå på stan, jag är lite av en shopaholic;) Hehe....

Tänkte inte låta det här inlägget vara bildlöst så jag sätter in en bild på....
...otur?
Jao, jag har massa otur jag... Jag gör mig typ illa hela tiden, vilket är VÄLDIGT irriterande!!! För nån vecka sen, som jag har skrivit om, gjorde jag mig ganska illa i armen. När det började bli bra fick jag en skalle i ansiktet på fotbollen, och på samma träning en smäll på käften. Sen några dagar efter fick jag ont i tummen på en match och nu är det värre:( Idag nös jag in i en dörr tillexempel. Jaja, jag vet att jag är ganska klantig, men det gjorde faktiskt jätteont. Jag fick en bula i pannan... Fast nu skrattar jag typ åt det...xD Hur som helst. Nu när jag kom hem fick jag ju såklart jätteont i foten så jag typ inte kan gå på den!!! O-T-U-R stavas det. Undrar och den sjukdomen går att bota?:O;P
Aja, jag har väl tur som får mat varje dag?xD
Nu ska jag gå... Puss på er fantastiska läsare!

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0