"Modevisning" hahahxD

Nu är jag hemma från Elsa! Jag,eElsa,Cissi, Klara och Josse lekte 'modevising'. Kan tyckas töntingt, men hursomhelst så var det jättekul!!!!!! Nu kmr det MÅÅÅÅÅÅNGA bilder från när vi var med varann:D

Cissi när hon är färdig sminkad. Nu är det bara jag,Elsa och Cissi som kör en "ganska" seriös "modevisning" Temat är FÄRG!!!!!
Dethär är när vi kör vår oseriösa med Klara och Josse
 Bilder på elsa när vi testadeolkiga kläderxD
   
Elsa färdigsminkad till den "seriösa modevisingen"
Den "oseiösa"   Hahahahah
Jag som "tönt" i 'oseriösa' Josse som "tönt" Elsas öga med rosa/blå ögonskugga till 'Tema;FÄRG!!!'
oseriösa

NU ÄR DET BARA SERIÖSA BILDER, DOCK INTE BARA PÅ "MODEVISNINGEN".
   Inte denhär, den är 'oseriös' :$
  Älskar dig,hjärtat <3 Elsa mede solglasögona på ;)
Elsa och hennes söta katt!!!!=)   
Var bara TVUNGEN att ha denhär bilden stor!<3
Fiiiina naglar va'?    HahahahxD Det ser ut som om Cissi är SUPERlitenxD
Elsas andra katt
Det var alla bilder som jag hade! Många va? Men nu ska jag äta. Och komihåg! Kl. 20.00 ikv är det ROBINSSON!!!!
Jag ska se! Men ska somsagt äta nu -.-
Kramar
/Saniiz

Kommentarer♥
Postat av: Elsa

Very nice bilder! =)=) <3

Jag ska lägga ut lite bilder på våran blogg nu!

2009-03-22 @ 09:56:28
URL: http://elsacissi.blogg.se/
Postat av: Laura

Hahah!

Vad kul att jag har hittat en blogg som har rolig humor!

Jag älskar också att göra modevisnigar och sådant roliga saker med mina vänner! =D

2009-09-13 @ 11:09:39
URL: http://mummz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0