Staaan=)

Jag har kommit hem från stan nu=) Jag hittade inte så mkt men jag hittade en tröja på rea på Gina tricot. Halva priset! Jag lägger in bilder på det sen=)) Idag ska min kusin komma. Hon kmr ca kl 18.00 och imorrn ska vi kanske bada^^ *Längtar*
Jag på stan=) Lite halvtaskig bild men det får duga(Vill ha en digitalkamera, just nu har jag bara mobilen med 2.0 mpx:/)
Elsas nya mascara som hon köpte på Cubus. Den kmr från Nivea och heter Volume nanodefination mascara(Nått sånt;))
Min t-shirt jag köpte på Gina Tricot. Snygg=)
Min fiina shoppingpåse för tillfället=) Ordning och reda pengar på fredagxD

Lägger in 'Dagens outfit sen':D (Nu när datorn fungerar som den ska=))
Kramar
/Saniiz


Kommentarer♥
Postat av: Elsa

vilka fina bilder du haR! =)=) jAG TRor att du skrev rätt namn på min maskara!

2009-03-27 @ 16:50:29
URL: http://elsacissi.blogg.se/
Postat av: Elsa

vilka fina bilder du haR! =)=) jAG TRor att du skrev rätt namn på min maskara!

2009-03-27 @ 16:50:58
URL: http://elsacissi.blogg.se/
Postat av: AIK<3

snygga bilder och snygg påse:)

2009-03-27 @ 18:05:26

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0