Sthlm here I come!<3

 HADE SKRIVIT ETT HELT INLÄGG ÅSSÅ KOMMER LAGG DATORN OCH FÖRSTÖR............:@

Home nu! Var som sagt hos John på hålet och när vi kom tbx till skolan så märkte jag att jag hade glömt skåpnyckeln hos john! Det var bara för john att följa mig och hämta den...;) Ska packa efter det hära, mycket kläder blir det och ta med, men jag måste ha lite utrymme att ta med mig något hem ocksåx)

Kommer troligen inte att blogga något i sthlm men om jag får tag i en dator så visst bloggar jag!;) Tar bilder som jag lägger upp när jag kommer hem, och dagens outfitsx)

Ska skriva en packlista nu, pussar


Måste förklara förra rubriken; Johns dator laggade;);)

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0